Pàgines

Translate

dilluns, 24 de juny del 2013

Beguda Isotònica



Cada vegada és més habitual el consum de begudes isotòniques després de practicar esport amb certa intensitat. Jo mateix quan surto a córrer sempre tinc preparat l’Aquarius per reposar sals minerals i aigua en arribar del meu entrenament. Però sempre podeu provar de preparar-vos una beguda isotònica vosaltres mateixos amb uns ingredients ben senzills.

Fins i tot en un diumenge o un aniversari els preparo als meus fills el mateix incorporant glaçons i el dic que és un refresc de llimona que els agrada més que qualsevol beguda adquirida al supermercat.

 












Avui prepararem aquesta beguda isotònica amb les llimones que me va regalar Cinta, de la seua pròpia collita, de la mateixa manera que me va portar taronges, les mes bones que he menjat aquest any, i des d’ací aprofito per agrair-li a Cinta  la seua generositat que avui ens ha permés preparar aquesta recepta d’aquarius.

Els ingredients que necessitem són:
  • 3 llimones
  • 150 grams de sucre
  • mitja culleradeta de sal
  • litre i mig d’aigua

Exprimirem les llimones i les passarem per un colador fi. Com que els meus fills són molt primmirats jo les torno a passar per un colador de roba i evito així qualsevol impuresa a la beguda.

 



Li afegim el sucre, la sal que sempre és optativa per a aquells que fan una quantitat d’esforç molt elevada i volen recuperar el sodi perdut en l’esforç, l’aigua i remenem fins que es dissolgui tot.

Ja tenim la beguda isotònica llesta per a consumir.

Ja veieu que no descobrim res a ningú, que és una recepta ben senzilla, però a vegades la comoditat d’anar al supermercat i adquirir un preparat menys natural, no ens deixa l’oportunitat de preparar-nos nosaltres mateixos aquesta beguda refrescant i isotònica tant senzilla i agradable, que a més cadascú pot anar adaptant a les seues necessitats o gustos familiars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada